ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: هيات رئيسه، اساتيد، دانشجويان و كارمندان دانشگاه آزاد اسلامي واحد ابركوه در محكوميت هتك حرمت به قرآن مجيد بیانیه ای صادر کردند متن این بیانیه به شرح زیر است:
"و مكرو مكروالله و الله خير الماكرين "
اقدام گستاخانه، نفرت‌انگيز و تفرقه‌جويانه اهانت به قرآن كريم توسط عده‌اي مغرض در آمريكا، عملي موهن و غيرانساني است كه نه تنها دل مسلمانان جهان را، كه دل هر انسان آزاده‌اي را به درد آورد. اين توهين بزرگ به ساحت الهي و بيش از يك ميليارد مسلمان در حالي انجام گرفت كه سردمداران غرب در تمام بلندگوها و تريبون‌هاي جهان از آزادي و عدالت و احترام به اديان دم مي‌زند.
اهانت به قرآن كريم، اهانت به تمام اديان آسماني است. لذا مساله سوزاندن قرآن يك مساله فراكشوري و منطقه‌اي بوده و ارزش‌هاي ديني و كرامت انساني تمام پيروان اديان آسماني را زير سوال برده است. اما به لطف و عنايت خداوند متعال، دود اين آتش چشم هتاكان را كور خواهد نمود، آنان در اقدامي تازه، به بهانه بزرگداشت سالگرد حادثه يازده سپتامبر كه در چگونگي، طراحي و عاملان واقعي آن سئوالات بسياري مطرح است، بار ديگر خوي غيرانساني خود را نشان دادند و به جهانيان اعلام كردند كه آنها چيزي از برادري، برابري، صداقت، عدالت و ارزش‌هاي الهي و انساني نمي‌فهمند و از هر فرصتي براي خرد كردن باورها و اعتقادهاي انسان‌ها استفاده مي‌كنند.
ما دانشگاهیان، اساتید، دانشجویان و کارکنان، اهانت به قران کریم و هرکتاب آسمانی دیگر و رسولان الهی را تقبیح و محکوم می نماییم. انتظار ما از پیروان ادیان الهی بطور عام وجامعه مسلمانان بطور خاص، این است که انزجار خودرا نسبت به این عمل نشان داده و برای همیشه محکوم نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا